Mehiläinens hälsovårdscentraler utgör en del av det offentliga nätverk av hälsovårdscentraler som omfattas av valfriheten. Verksamheten grundar sig på kundorientering och starkt mångprofessionellt lagarbete, heltäckande e-hälsotjänster och noggrann mätning av verksamhetens och vårdens effektivitet.

Hälsocentral Mehiläinens verksamhet utvecklas kontinuerligt för att möta utmaningarna inom grundläggande hälso- och sjukvård, såsom långa vårdköer och splittrade tjänster. Vårt mål är att producera bästa möjliga vårdkvalitet och effektivitet med hög kundnöjdhet. Vi börjar lösa patientens problem direkt från den första kontakten, oavsett om det är per telefon, via MinMehiläinen-appen eller på plats.

Anmäl dig som kund

Alla som bor i Finland kan registrera sig som vår kund och få nya hälso- och sjukvårdstjänster till samma pris som inom den offentliga hälso- och sjukvården.

LÄS MER OM HUR DU ANMÄLER DIG

KARTTA

Digikliniken erbjuder hjälp vid många symtom

På läkarens distansmottagning behandlas symtom och sjukdomar som inte kräver fysisk undersökning.

Ladda ner den avgiftsfria mobilappen MinMehiläinen i din telefon eller registera dig i MinMehiläinen -onlinetjänsten för att använda Digikliniken.

LÄS MER OM TJÄNSTEN

För kommunala beslutsfattare

Mehiläinen ansvarar i många kommuner och städer för verksamheten på den allmänna hälsostationen eller en del av den.

Mer om utkontraktering
av hälsostationer

piilota sivukartasta
Off
Piilota haussa
Off