Mehiläinen – hyvinvointialueiden kumppani
Mehiläinen tarjoaa hyvinvointialueiden tarpeisiin laajan ja laadukkaan valtakunnallisen palveluverkoston.
Mehiläinen erbjuder välfärdsområden med ett rikstäckande servicenät och högkvalitativa tjänster och verksamhetsmodeller som möter behoven hos välfärdsområden med över 100 års erfarenhet. Vi håller hög kvalitet och övervakar behandlingens effektivitet. Vår kundnöjdhet är bland de bästa i branschen.
Hälsotjänster
Mehiläinen producerar hälsotjänster och verksamhetsmodeller som passar välfärdsområdenas behov.
Sociala tjänster
Mehiläinen erbjuder sociala tjänster för alla kund- och specialgrupper.
Nyckeltal
Internationellt rekommendationsindex (NPS)
Enheter
Hemtjänstkunder
Antal besök på digitalkliniken
T3 till läkaren i genomsnitt
Kundnöjdhet med personlig assistans
Se tjänster och kontaktpersoner inom ditt välfärdsområde
En heltäckande plattformslösning för både socialvårdskunder och vårdpatienter.
SuomiSote plattform
Smartare social- och hälsovård
Harjun terveys Oy
Harjun terveys Oy är ett samföretag mellan Mehiläinen och Päijänne-Tavastlands välfärdskommunförbund, som ansvarar för de centrala socialtjänsterna i Lahtis, Kärkölä, Iit och Hartola.
Mehiläinen vårdcentraler i Tammerfors
På Mehiläinen vårdcentraler i Tammerfors ligger fokus på förvaltning och rättvis användning av resurser. Dessutom förbättrar teamworkmodellen, som utvecklats av Mehiläinen, kundupplevelsen.
Digitala tjänster ger smidighet till hälso- och sjukvården
Päijät-Sotes digitala tjänster, som togs i bruk i början av 2021, har gjort hälsotjänsterna för invånarna i Hollola, Asikkala och Padasjoki smidigare.
Vill du diskutera våra tjänster?
Lämna en kontaktförfrågan så kontaktar vår expert dig.
Du kan också kontakta kontaktpersonen i ditt område.
Våra kunder är nöjda med våra tjänster
Vi ber våra kunder om feedback efter besöket. Det internationellt använda rekommendationsindexet (NPS) beräknas utifrån feedbacken. Mätarställningen baseras på mer än 1000 återkopplingar under de senaste 7 dagarna.