hyvä asiakaskokemus

Asiakkaamme kertovat, miksi juuri he suosittelevat Mehiläistä. Tutustu Hannun, Mirjan, Erjan ja Jutan tarinoihin!

Hannun tarina

 "Leikkauksen suorittanut erikoislääkäri todella teki suuriarvoisen työn silmäni säilyttämiseksi."

Tutustu, kuinka Hannun silmä parannettiin.

Viivin tarina

"Käynnistä jäi mukava kokemus eikä käynnin aikana tarvinnut pelätä ollenkaan. Kun hammaslääkärillä muistaa käydä tarpeeksi usein, on kokemuskin paljon miellyttävämpi kun mitään vakavampaa ei ole välttämättä ehtinyt hampaisiin muodostua!"

Tutustu Viivin hammaslääkärikäyntiin.

Mirjan tarina

"Polvi on kipuillut niin paljon, että oli pakko tehdä jotain."

Tutustu, miten Mirjan polvi hoidettiin kuntoon.

Erjan tarina

"Miten se lääkäri kohtasi potilaan, asiakkaan, oli erityisen hienoa."

Tutustu, miten Erjan sairasta isään kohdeltiin vastaanotolla

Jutan tarina

"Mä tiedän sen, että kun mä menen sinne, niin mä saan apua."

Tutustu Jutan tarinaan, miksi on tärkeää, että lääkäri kuuntelee.