Kokemuksia sairaalasta

Mehiläisen sairaaloissa tehdään yli 10 000 leikkausta vuosittain. Pientoimenpiteitä, kuten luomenpoistoja ja suonikohjujen paikallishoidot, useita tuhansia vuosittain.

Kiitosta sujuvuudesta ja osaamisesta

Mittaamme asiakkaittemme tyytyväisyyttä NPS-asiakaskokemusmittauksella. NPS-mittari kertoo edellisen 7 päivän ajalta, kuinka todennäköisesti asiakkaamme suosittelisivat Mehiläisen sairaalapalveluita.

 

 

 

Eniten kiitosta annetaan korkeasta ammattitaidosta ja hoidon sujuvuudesta sekä siitä, miten hoitopolku on otettu huomioon suunnittelusta kotiuttamiseen ja jälkihoitoon. Asiakkaat ovat tyytyväisiä myös käynnin helppouteen: meillä toimenpiteeseen pääsee haluamaansa aikaan.

Olen tyytyväinen, mikään ei jäänyt mietityttämään, koska ohjeet olivat selkeät ja kattavat. Lisäksi ihmiset olivat mukavia!

Mielestäni kaikki toimi todella hienosti. Henkilökunta oli rauhallinen ja asiansa osaava. Koen, että saimme täyden kympin palvelua.

Kaikki meni loistavasti. Erityiskiitos osaston henkilökunnalle, joka oli avulias, mukava, asiantunteva, asiallinen ja mukavan empaattinen. Ellei kyseessä olisi leikkaus ja terveystoimenpide, sanoisin, että haluaisin tulla pian uudestaan! :)

 

Lue lisää:

Hoitopolku Mehiläisen sairaalassa

Potilasturvallisuus