Digiklinikan työterveysasema on Suomen suurin työterveysasema ja se palvelee 24/7 yli 500 000 työntekijää. Lue lisää Mehiläisen Digiklinikan työterveysasemasta.

Digiklinikan työterveysasema
Html before

Digitalisaatio on nykypäivänä välttämätön osa terveydenhuoltoa. Digiklinikan työterveysasema on mahdollistanut yhden selkeän asiointikanavan lisäksi hoitopolkujen lyhentymisen ja oikea-aikaisen varhaisen puuttumisen sekä parantanut työterveyden asiantuntijoiden saatavuutta valtakunnallisesti.

Section
Image
Kuva vasemmalla
Oikea
Iconlist
Title
Digiklinikan työterveysasema lukuina 2023
Rows
Ikoni
UsersAlt
Content

Käytössä yli 600 000 työterveyden henkilöasiakkaalla

Ikoni
SmileBeam
Content

Asiakaskäyntejä 1 155 794 käyntiä

Ikoni
ProfileInactive
Content

Työterveysammattilaisten hoitama osuus käynneistä 19,4 %

Ikoni
Stethoscope
Content

Ennaltaehkäisevän työn (KL1) osuus työterveyslääkäreillä 19 %

Ikoni
Stopwatch
Content

Kaikkien palveluiden palveluvaste 2 min 43 s

Ikoni
Plaster
Content

Kirjoitettujen sairauspoissaolotodistusten osuus käynneistä 34,5 %

Ikoni
CalendarDays
Content

Kirjoitettujen sairauspoissaolotodistusten keskipituus 2,02 päivää

Ikoni
Trophy
Content

Muokatun työn suosittelu 6,05 %

Ikoni
UsersMedical
Content

Noin 500 asiantuntijaa

Html before

Digitaalisten palveluiden kehitys vastaa asiakkaidemme tarpeisiin ja on keskeinen osa toimintaamme

Meillä Mehiläisessä digitaalisten palveluiden kehitys on ollut keskeinen osa toimintaamme jo 20 vuoden ajan. Digitaalisten kanavien lisäksi fokusoimme toimintamalleihin ja prosesseihin, jotta digitaaliset kyvykkyydet johtavat kustannustehokkaammaksi ja laadukkaammaksi hoidoksi.

Section
Rows
left

Digiklinikan työterveysaseman asiakkaat

Asiakaskyselyidemme, palautteiden ja arjen kohtaamisten perusteella olemme ymmärtäneet, että asiakkaidemme asiointitottumukset ovat muuttuneet merkittävästi viimeisen viiden vuoden aikana. Sujuvuus, selkeys, joustavuus ja välittömyys leimaavat odotusten muutosta. Työterveyspalveluiden tuottajana Mehiläisen on kyettävä vastaamaan asiakasyritysten ja työntekijöiden odotuksiin säilyttäen korkean laadun sekä yritysasiakkaidemme tarpeet ja tavoitteet kirkkaana mielessämme.

right

Digiklinikan työterveysaseman lääkäri

Ymmärryksen myötä, olemme kehittäneet Digiklinikan työterveysaseman, joka on kahden toimintavuotensa aikana kasvanut jo Suomen suurimmaksi työterveysasemaksi. Digiklinikan työterveysasema mahdollistaa yhden selkeän ja nopean asiointikanavan asiakkaidemme työntekijöille oli tarve mikä tahansa. Viimeiset kaksi vuotta ovat osoittaneet selkeästi, että palvelu vastaa muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja tarpeisin.

Html after

Vuoden 2023 aikana jo 38,3 % työterveyden asiakaskäynneistä on aloitettu Digiklinikalta. Digiklinikan työterveysasemalla palvelevat työterveyslääkärit, työterveyshoitajat sekä työfysioterapeutit joka päivä klo 7–19. Heidän lisäkseen palvelussa vastaavat tarveperusteisesti yleislääkärit ja sairaanhoitajat sekä asiakaspalvelu vuoden jokaisena päivänä 24/7.

Kattavan asiatuntijajoukon ja yrityksille veloituksettoman vointikyselyn avulla työntekijät saavat hoitoa ja neuvoja tilanteeseensa ajasta ja paikasta riippumatta. Tämän ja oikea-aikaisen hoidon avulla saavutetaan kustannussäästöjä niin matkustus-, työaika- kuin sairauspoissaolokuluissa.

Kiinnostuitko? Voit olla sähköpostitse tai puhelimitse suoraan yhteydessä myyntiimme.

Html before

Sujuva, oikea-aikainen hoito ja ohjaus sopivalle asiantuntijalle tuo säästöjä

Työntekijän on itse usein vaikeaa tietää, vaatiiko hänen sairautensa tai huoli vastaanottokäyntiä ja jos vaatii, kuka olisi oikea asiantuntija, tarvitaanko vastaanotolle lähete vai hoituisiko asia kenties etänä. Tästä kaikesta aiheutuu turhia käyntejä ja näin ollen tarpeettomia kustannuksia työnantajille. Kulujen lisäksi useat eri vaihtoehdot ja palvelukanavat luovat epäselvyyttä asiointiin ja johtavat pahimmillaan pompotelluksi tulemisen tunteeseen ja hoidon aloittamisen pidentymiseen.

Tärkeintä työkykyisyyden kannalta on se, että apua ja neuvoja omaan tilanteeseen saa mahdollisimman nopeasti, jotta paraneminen voi alkaa. Digiklinikan työterveysasemalle voi tulla minkä tahansa terveyteen liittyvän kysymyksen kanssa ja asiasta pääsee keskustelemaan sopivimman asiantuntijan kanssa 24/7. Suurin osa terveyteen ja huoliin liittyvistä asioista voidaan hoitaa jo kokonaan etänä, mutta lähes kaikissa asioissa päästään ainakin alkuun antamalla kotihoito-ohjeet sekä ohjamaan työntekijä jatkohoidon ja tutkimusten pariin.

Digiklinikan työterveysasema mahdollistaa yrityksille ja työntekijöille:

Section
Image
Kuva vasemmalla
Oikea
Iconlist
Rows
Ikoni
Globe
Content

Ajasta ja paikasta riippumattoman, sujuvan ja nopean asioinnin 24/7

Ikoni
UserMdChat
Content

Työterveyslääkärin, työterveyshoitajan ja työfysioterapeutin saatavuuden päivystysperiaatteella

Ikoni
UserAlt
Content

Veloituksettoman vointikyselyn, joka ohjaa työntekijän suoraan sopivimmalle asiantuntijalle sujuvoittaen hoitoon pääsyä

Ikoni
ChroniccareInactive
Content

Kustannustehokkaan ja oikea-aikaisen palvelun, jolla vältetään tarpeettomia vastaanottokäyntejä ja liikkumista sairaana

Ikoni
ClinicMedical
Content

Tarpeen vaatiessa sujuvan ohjautumisen vastaanotolle toimipisteeseen tai muihin tutkimuksiin

Off
Off
Hero 3.0
Background color
Green
Description
OmaMehiläisessä toimiva Digiklinikan työterveysasema palvelee jo nyt yli 500 000 työntekijää eri toimialoilta ympäri Suomen 24/7.
Image horizontal shift
0.00%
Image vertical shift
0.00%
Show breadcrumbs
Off
Show title
Off
Text color
White
Use hero 3.0
On
With Image
On
Use mask
On
Show accessibility overlay
Off