Mehiläinen tarjoaa työterveyden palveluita laajasti ympäri Suomen ja käytössäsi on monipuolisesti eri asiointikanavia. Olemme kaikissa työterveyteen ja hyvinvointiisi liittyvissä asioissa tukenasi.
Työterveyden asiointikanavat sovitaan aina yrityskohtaisesti. Muistathan aina noudattaa työnantajan antamaa ohjeistusta ja epäselvissä tapauksissa olla yhteydessä Mehiläisen asiakaspalveluun. Työterveyssopimuksen käyttöön ja ajanvaraukseen liittyvät tiedot löydät myös OmaMehiläinen-palvelun Työterveys-välilehdeltä.
Haluatko lisätietoja työterveyspalveluistamme yrityksille lue lisää.
Monipuoliset asiointikanavat mahdollistavat nopean ja vaivattoman asioinnin – moniammatillinen tiimi sen, että saat aina oikean asiantuntijan kaikkiin oireisiin tai huoliin.
Digiklinikan työterveysasema OmaMehiläisessä 24/7 – ensisijainen asiointikanava
Työterveysasiakkaiden ensisijaisena asiointikanavana toimii OmaMehiläinen-sovelluksessa ja verkkopalvelussa palveleva Digiklinikan työterveysasema. Saat apua terveyteesi liittyviin oireisiin ja huoliin ilman ajanvarausta ajasta ja paikasta riippumatta 24/7.
Digiklinikan työterveysasemalla työterveyden asiantuntijat ovat tavoitettavissa klo 7–19. Yleislääkärit ja sairaanhoitajat palvelevat 24/7. Palvelemme suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
Vastaamalla automatisoituun vointikyselyyn, sinut ohjataan keskusteluun tilanteeseesi sopivimman asiantuntijan kanssa. Mikäli asiaasi ei voida hoitaa etänä, ohjataan sinut vastaanotolle.
Työtapaturmat
Mikäli kyseessä on työtapaturma, ilmoita vahingosta lähiesihenkilöllesi viipymättä. Hakeudu hoitoon mahdollisimman pian, sillä aikaisella hoitoon hakeutumisella voidaan paremmin selvittää vahinkotapahtuman ja vaivan yhteenliittyminen. Kerro, että kyseessä on työtapaturma ja vakuutusyhtiö, jos se on tiedossasi.
- Soita asiakaspalveluumme 010 414 00 (puhelun hinta 0,084 €/min).
- Suosittelemme varaamaan ajan omaan työterveyspisteeseen, jos vain mahdollista.
- Hätätapauksissa soita aina yleiseen hätänumeroon 112.