Esihenkilöiden työ on yhä monimuotoisempaa ja vaatii monenlaista osaamista. Monet työntekijöiden terveyteen, työssäjaksamiseen ja poissaoloihin liittyvät asiat ovat sellaisia, joihin kannattaa hyödyttää työterveyden tarjoama tuki.
Työterveysasiakkaillamme on käytössään Tuki esihenkilö -chat, joka mahdollistaa tuen saannin matalalla kynnyksellä. Esihenkilö voi olla yhteydessä chatiin, jos hän haluat keskustella esimerkiksi työkykyasioista, työyhteisön haasteista, henkilöstön työssäjaksamisesta tai henkilöstön työkykyyn liittyvistä prosesseista.
Chatissa neuvontaa antavat työterveyshoitajat, jotka voivat myös tarvittaessa jättää soittopyynnön oman työterveystiimin jäsenille tai muille ammattilaisille. Chatin käyttö on työterveyshuollon ennaltaehkäisevää (Kela1) toimintaa ja laskutetaan aikaperusteisesti työterveyshoitajan normaalin tuntiveloituksen mukaan.
Tuki esihenkilötyöhön -chat löytyy OmaMehiläisen Digiklinikalta. Ne asiakkaat, joilla on työterveyden ennaltaehkäisevät palvelut sisältävä sopimus, voivat käyttää palvelua arkisin klo 7–19 välisenä aikana. Vastaavasti ne asiakkaat, joiden sopimus sisältää sairaanhoidon, voivat käyttää palvelua Digiklinikan työterveysaseman kautta ajasta ja paikasta riippumatta 24/7.
Mikäli yrityksellänne on käytössään myös esihenkilöiden tueksi tarkoitettu matalan kynnyksen palvelu Esihenkilösparri, voidaan aika palveluun varata chat-keskustelun perusteella. Esihenkilösparrin toteuttaa työterveyspsykologi ja palvelusta voit lukea lisää täältä.
Lisätietoa palveluista saat yrityksenne nimetyltä työterveystiimiltä tai yhteyshenkilöltä.
Haluatko lisätietoja Mehiläisen työterveyspalveluista? Ole yhteydessä tai jätä tarjouspyyntö.